RECORDEM A TOTS ELS JUGADORS I LES SEVES FAMÍLIES QUE AQUEST DIVENDRES, 22 D'OCTUBRE, SE CELEBRA LA PRESENTACIÓ DE TOTS ELS EQUIPS DEL CLUB ESPORTIU MOLINS DE REI.
.
CALDRÀ ESTAR AL POLIESPORTIU A LES 19:45H, AMB L'EQUIPACIÓ DE JOC (SAMARRETA I PANTALONS), I BUSCAR ELS VOSTRES ENTRENADORS QUE US N'INDICARAN EL FUNCIONAMENT.
.
PER ALS FAMILIARS,L'ACTE DE PRESENTACIÓ COMENÇA A LES 20H. US HI ESPEREM A TOTS!
.
1 comentari:
DONDE ESTABA EL EQUIPO DE INFANTIL MASCULINO???
AUNQUE DE ROJO...... NO ERA ESTA CONVOCATORIA PARA ELLOS??
Publica un comentari a l'entrada