28 d’oct. 2010

INFANTIL FEMENÍ: SUPERANT OBSTACLES!



El dissabte passat, l'infantil femení s'enfrontava al C.B. Begues lluny del poli.

Les nostres van sortir concentrades i amb ganes de treballar, creant bones opcions en atac i obtenint còmodes llançaments a cistella, però aquest cop la sort no estaria del nostre bàndol, i la falta d'encert en les finalitzacions, juntament amb la permissivitat arbitral, portarien la impotència a les nostres jugadores, arribant al final del primer període amb un 8-0 al marcador.

Al segon període inauguràvem el marcador amb un llançament de tir lliure i les locals, amb confiança i creient en les seves possibilitats de victòria, respondrien ràpidament amb un triple, que es reflectia a l'electrònic amb un 11-1 en els primers minuts del segon període.

Només quan les nostres es van deixar de preocupar pel marcador, i van sortir a la pista a disfrutar jugant a bàsquet, les coses van començar a sortir bé. Poc a poc, i amb els trets bàsics que volem que ens caracteritzin; treball, sacrifici, defensa, intensitat, companyerisme i generositat, aconseguíem imposar el nostre joc ràpid sortint al contratac, i combinar amb criteri en l'atac estàtic per intentar buscar la millor opció. I d'aquesta manera, vam anar retallant diferències poc a poc en el marcador fins a posar-nos davant ja en el tercer període.

A partir d'aquí, les nostres van seguir ampliant la diferència fins arribar al marcador final, 27-59.

Felicitar a les nostres jugadores per haver estat capaces de refer-se en una situació molt adversa, i recordar una vegada més que els partits duren 48 minuts, i que si no treballem al 100% cada minut independentment del resultat, no estarem evolucionant al nivell que ens tocaria. I recordeu també, venim a DISFRUTAR i a PASSAR-HO BÉ, tingueu-ho sempre present!

Lamentar la lesió de Marta Lafuente, que estarà uns dies de baixa.

El proper partit serà el dissabte 6 de novembre a les 12h al poli. Us hi esperem a tots, ja que jugarem contra el SMP Xamba, invicte també a la competició, i necessitarem el vostre suport!

NÚRIA SANZ i JAUME MORALES (Entrenadors Infantil Femení)