1 de nov. 2010

JÚNIOR "A" MASCULÍ: AQUESTS PARTITS TAMBÉ S'HAN DE GUANYAR

[AQUESTA SETMANA... "A PIÑÓN"!]

El Júnior "A" Masculí va sumar la setena victòria consecutiva a la pista del BASQUET LLOR, en un partit avançat que es va disputar el divendres.

Els nostres tenien la baixa de David de Ugarte (que ha evolucionat favorablement en la seva recuperació) i per decisió tècnica i precaució tampoc va jugar Javi Morillas, que va patir una contusió al peu el dimecres. Sembla, però, que els 2 estaran recuperats per afrontar el següent partit.

El rival, dirigit per Francisco "Villa" (un dels millors, sinó el millor, triplista, de la història del bàsquet a Molins), no comptava amb cap victòria a la lliga però va posar les coses força complicades als nostres, que tot i sortir concentrats a l'inici, va faltar encert i efectivitat per rematar la feina a la primera meitat, i això va fer que uns minuts de rel·laxació permetessin als santboians entrar de ple al partit (23-30 al descans).

La represa no va venir acompanyada de la intensitat i el caràcter necessari i el Llor va aprofitar-ho per igualar el partit (30-30), però mica en mica el Molins va anar aclarint les idees i afinant el criteri, i cal mencionar que les rotacions i profunditat de la nostra plantilla també van afavorir obrir una mica més de diferència al final del partit. Finalment, va ser de 14 punts (50-64).

Els màxims anotadors visitants van ser els bases Jaume Marquès (14) i Lluís Tintorer (13), mentre que Alejandro Ariza va anotar els seus 8 punts en els moments que l'equip més els necessitava.

La setmana que ve, el PARTIT que tothom té ganes que arribi, rebem el Pallejà que està intractable i també arriba amb un 7-0. Només cal que estiguem a l'alçada de les expectatives, treballem ben fort durant la setmana i sortir a gaudir en aquest gran partit!

A PER TOTES, CRACKS!

MIQUEL SÁNCHEZ CANALS (Entrenador Júnior "A" Masculí)