El Cadet Femení jugava aquest dissabte el segon partit de lliga contra l'AESE. El debut contra l'Hospitalet fa dos setmanes s'havia saldat amb una derrota per un punt a la pròrroga (66-67) i hi havia ganes d'inaugurar el caseller de victòries.
El partit va començar molt fred!!! Ambdós equips estàvem "fallons" en el llançament i el marcador es va mantenir baix i igualat fins el descans (27-24). Però en la represa la defensa va canviar. Més agressiva i concentrada, va aconseguir deixar l'atac visitant amb 15 punts en 20 minuts. El nostre encert sóta els taulers es va mantenir i vam acabar guanyant el partit 57-38.
Estem entrenant molt bé!!! Seguim igual!!!
MARC FERRER (Entrenador Cadet Femení)
El partit va començar molt fred!!! Ambdós equips estàvem "fallons" en el llançament i el marcador es va mantenir baix i igualat fins el descans (27-24). Però en la represa la defensa va canviar. Més agressiva i concentrada, va aconseguir deixar l'atac visitant amb 15 punts en 20 minuts. El nostre encert sóta els taulers es va mantenir i vam acabar guanyant el partit 57-38.
Estem entrenant molt bé!!! Seguim igual!!!
MARC FERRER (Entrenador Cadet Femení)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada