
Gran partit de les nostres jugadores del Sènior "A" Femení aquest diuemenge al nostre pavelló i amb la nostra gent. Victòria espectacular per 72-27.
Tothom va sortir molt concentrat i sabent què havia de fer per vencer al CBSAB i així va ser. De seguida es van anar eixamplant les distàncies i ningú es va relaxar en tot el partit, fet que va permetre augmentar el marcador fins a acabar guanyant per 45 punts de diferència.
Cal destacar el treball de les 12 jugadores i l'augment del percentatge en els tirs de 2 i de 3. Aquesta victòria ens dóna molta moral de cara a afrontar el proper partit contra un equip invicte. Sort que tornem a jugar a casa davant el nostre públic!
Esperem que ens pogueu tornar a animar com cada setmana!!!
PERE GALIMANY i DANI COLELL (Entrenadors Sènior "A" Femení)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada