
El Júnior "A" recupera una bona línia després d'un partit molt complet a la pista de l'UE BARBERÀ A. L'equip local tenia un balanç de 3-2.
Els nostres van sortir molt intensos, recuperant diverses pilotes i aconseguint ràpidament una renda còmode (12-26, minut 10').
Al segon període, la inoportuna lesió de David de Ugarte (quan estava oferint uns minuts molt bons) va desestabilitzar una mica l'equip, però tot i així també es va guanyar el període i el Molins manava al descans per 26-47. Aguantaríem aquest ritme anotador?
Al tercer quart, en aquests minuts tan important, va haver-igualtat als primers 6 minuts (11-11), però el boom va venir a final de quart amb un 0-14 que va trencar definitivament el partit (37-72).
Per últim, els darrers minuts el partit va perdre qualitat i només va servir per no arribar als 100 punts i perquè els locals sobrepassessin els 50. Al final, 52-91.
Bon partit en general, especialment en els aspectes de "VOLER MÉS" (excepte el 4t període), "APROFITAR PILOTES INTERIORS" (molt bé avui!) i "CREURE'NS LA PRESSIÓ", i "DEMOSTRAR QUI SOM" (el vostre color és el protagonista, el gris, el deixem pels mediocres) alguns dels objectius marcats pels propis jugadors abans del partit.
A per la resta d'objectius, i a seguir treballant encara amb una mica més d'entrega, queden molt reptes...
Desitgem una ràpida recuperació al David i que la setmana vinent pugui estar de nou al 100%!
MIQUEL SÁNCHEZ CANALS i CARLES RELLAN (Entrenadors Júnior "A" Masculí)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada