25 d’oct. 2010

SÈNIOR "A" FEMENÍ: PARTIT MOLT INTENS


Partit molt intens el que es va disputar la tarda del diumenge entre dos equips que estaven invictes en la classificació.

El nostre equip va començar molt bé, jugant un bon bàsquet i va aconseguir mantenir les distàncies fins al final, on es va acabar guanyant de 15.

Agraïr el suport, una vegada més de l'afició, i menció especial per les jugadores del sénior femení b que es van quedar a veure'ns i animar-nos tot el partit. Aprofitar també per felicitar-les per la seva contundent victòria!

A seguir treballant, enhorabona!

PERE GALIMANY i DANI COLELL (Entrenadors Sènior "A" Femení)