Partidàs del Sènior "A" Masculí, que recupera sensacions, i aquest cop, tan en atac com defensa.
El Molins visitava Gavà, equip amb idèntic balanç a la classificació (2-3). L'equip va sortir amb una mentalitat molt ambiciosa des del primer minut, i l'encert dels primers atacs va dotar de confiança i efectivitat els molinencs, que van fer una excel·lent primera meitat, amb 7 triples anotats. Els parcials, 18-28 i 12-25, diferència de 23 punts al descans (30-53).
Espolsant-se els fantasmes de Castelldefels, l'equip no va deixar que el Gavà retallés, i amb un nou parcial de 13-25, el partit es va trencar, i el darrer quart els nostres van seguir eixamplant la diferència fins més enllà dels 40 punts. Marcador final: 51-94!!! Ah, i gran millora en la línia de personal, 31/40!
Destacar l'aportació i anotació de tots els jugadors, liderats per un Lluís Vico que va estar senzillament estelar ofensivament i defensivament. Una altra nota positiva, debut a 2a Catalana del base de 16 anys Lluís Tintorer que va reforçar l'equip per aquest partit.
Anotacions: Ferran (4), Amigó (14), Noel (1), Rubén (6), Miquel (16), Vico (21), Teo (13), You (10), Xavi (5), Lluís (2).
L'ENCERT SERÀ DIFÍCIL DE REPETIR, PERÒ AMB AQUESTA MENTALITAT ENS SORTIRAN MOLT MILLOR LES COSES!!! FELICITATS, CRACKS!!!
MIQUEL SÁNCHEZ CANALS (Jugador Sènior "A" Masculí)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada