18 d’oct. 2010

SÈNIOR "A" MASCULÍ:LLÀSTIMA...



[Triple de Teo Fernández. Felicitats!!!]


El Sènior "A" Masculí va deixar escapar una altra victòria a casa davant de l'EURONICS CALAFELL, en la cinquena jornada de lliga, un cop més, igualadíssima fins als darrers minuts de partit.

El Molins va aconseguir igualar el marcador al descans (31-31) després d'anar a remolc durant la primera meitat, i fins i tot va estar més encertat que el rival durant el tercer quart i els inicis de l'últim. Els nostres van arribar a tenir 6 punts d'avantatge (51-45) i dues ocasions per ampliar la diferència, però els tarragonins no van llançar la tovallola i van estar molt més centrats, i també encertats, en el tram final de partit. Tot i que l'equip local ho va seguir intentant fins el final, no hi va haver sort i el partit se'l va endur el CALAFELL per 61-70.

Hem de mentalitzar-nos que ara per ara tots els partits seran igualats i cal mantenir la concentració i la tensió en tot moment, per tal d'arribar als finals de partit amb garanties!

Ànim, equip!!!

MIQUEL SÁNCHEZ CANALS (Jugador Sènior "A" Masculí)

1 comentari:

Anònim ha dit...

Un partit complicat que hauriem pogut quanyar, però la sort juga a favor o en contra en alguns moments. Estem començant... Queda molt. Vamosss !!! ( Eusebi )