18 d’oct. 2010

JÚNIOR "A" MASCULÍ: 5 DE 5

(Imatge del partit anterior)


El Júnior "A" Masculí segueix sumant, i aquest diumenge va derrotar el SFERIC TERRASSA "B" per un clar 69-42.

L'equip va jugar un primer quart molt intermitent, al segon període una intensa pressió defensiva i el millor aprofitament de les accions properes a cistella van permetre als nostres marxar en el marcador. Al descans, 38-15.
La segona meitat vam estar treballant l'atac contra zona i no vam estar tant centrats com en altres ocasions, si més no vam poder treure rèdits dels rebots ofensius i d'algunes jugades de contraatac.

Un avís pels jugadors interiors, cal aprofitar les pilotes que ens fan arribar els companys i treure'n partit... pegueu-vos més als entrenaments per tal que als partits les coses ens surtin com volem! No podem perdonar tant!

La setmana vinent, juguem diumenge a les 12h a la pista del Barberà "B", esperem veure una millora en els entrenaments de la setmana com també dels aspectes a millorar d'aquest darrer partit.

MIQUEL SÁNCHEZ CANALS i CARLES RELLAN (Entrenadors Júnior "A" Masculí)

1 comentari:

Anònim ha dit...

moltes felicitats, entrenadors i jugadors. Un impecable inici de temporada. ( Eusebi )