9 de nov. 2010

MINI FEMENÍ: VAL LA PENA ESFORÇAR-S'HI!



El dissabte el Miní Femení es va enfrontar al Torrons Vicens BC SJoan Despí B. El resultat final va ser de 38-30 a favor de les molinenques.

Des del primer moment, cada jugadora va defensar a la seva i va lluitar per cada pilota. Aquest treball es va veure recompensat a partir del 5è període en què van començar a ficar més punts que les contrincants. Durant els períodes anteriors el resultat va estar bastant igualat encara que les de Sant Joan Despí havien ficat alguns punts més. Al final, el treball que van fer durant els 48 minuts va tenir el seu fruit. Havia arribat la recompensa.

Felicitem totes les jugadores pel bon treball als entrenaments i al partit. Molts ànims per la Mar Ferrer que està lesionada.

1,2,3, Molins!!


LAURA RODRÍGUEZ i MARC PEDREROL (Entrenadors Mini Femení)