Com molts ja sabreu, el Rubén Hernández (Cadet "B" Masculí), va sotmetre's fa uns dies a una important intervenció quirúrgica.
Doncs bé, la operació va ser un èxit i el Rubén ja reposa a casa, fent bondat per tornar mica en mica al ritme habitual i d'aquí un temps, al bàsquet.
Podeu deixar en aquesta entrada els vostres missatges d'ànim i de felicitació per ell, els hi farem arribar.
ENHORABONA RUBÉN!! AQUESTA VICTÒRIA VAL MÉS QUE MOLTS PARTITS! ENDAVANT I A RECUPERAR-SE!
Aprofitem també per felicitar el seu germà Sergio (Sènior "B" Masculí) que avui celebra el seu 18è aniversari. Per molts anys!
Secció de Bàsquet CE MOLINS DE REI

2 comentaris:
enhorabona, rubén. a cuidar-se moltíssim, i sense presses. una abraçada!!!
HOLA RUBEN,
JA VEURÀS COM AVIAT ESTARÀS BE PER TORNAR A JUGAR A BÀSQUET!!!!
QUE ET MILLORIS!!!!!!
I CUIDAT MOLT
T´ESPEREM
UNA ABRAÇADA PER TU I LA TEVA FAMÍLIA.
ROSA MARIA
Publica un comentari a l'entrada