9 de nov. 2010

GRAN VICTÒRIA, RUBÉN!

[Rubén Hernández, en un partit de la temporada passada]

Com molts ja sabreu, el Rubén Hernández (Cadet "B" Masculí), va sotmetre's fa uns dies a una important intervenció quirúrgica.

Doncs bé, la operació va ser un èxit i el Rubén ja reposa a casa, fent bondat per tornar mica en mica al ritme habitual i d'aquí un temps, al bàsquet.

Podeu deixar en aquesta entrada els vostres missatges d'ànim i de felicitació per ell, els hi farem arribar.

ENHORABONA RUBÉN!! AQUESTA VICTÒRIA VAL MÉS QUE MOLTS PARTITS! ENDAVANT I A RECUPERAR-SE!

Aprofitem també per felicitar el seu germà Sergio (Sènior "B" Masculí) que avui celebra el seu 18è aniversari. Per molts anys!

Secció de Bàsquet CE MOLINS DE REI

2 comentaris:

Anònim ha dit...

enhorabona, rubén. a cuidar-se moltíssim, i sense presses. una abraçada!!!

Anònim ha dit...

HOLA RUBEN,

JA VEURÀS COM AVIAT ESTARÀS BE PER TORNAR A JUGAR A BÀSQUET!!!!

QUE ET MILLORIS!!!!!!

I CUIDAT MOLT
T´ESPEREM
UNA ABRAÇADA PER TU I LA TEVA FAMÍLIA.

ROSA MARIA