CB MOLINS DE REI
El Blog del CB Molins de Rei
2 de nov. 2010
PARTITS 6-7 DE NOVEMBRE
PROPERAMENT, EL 21 DE NOVEMBRE A LES 17:30H...
.
PRESENTACIÓ DE TOTS ELS EQUIPS DE LA SECCIÓ!!!
.
.
INFORMAREM AMB DETALL MÉS ENDAVANT!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada