6 de nov. 2010

SÈNIOR "B" FEMENÍ: PER POQUET!



Partit intens el disputat el passat 30 d'octubre a Puig-Reig.

Va ser un partit on el nostre sènior femení va haver de lluitar contra un equip molt complet, que va combinar la defensa individual amb la zona 2-3 i també la zona-press. El partit va començar amb molt desencert per part dels dos equips, arribant al final del primer quart amb el resultat de 5-6.

Al segon període les jugadores del Berguedà van començar a defensar en zona 2-3, el que feia que les molinenques intentessin bastants tirs exteriors que no sempre acababen en cistella. Tot i això, i gracies a una intensa defensa de les línies de pase el resultat a la mitja part era de 19-18.

A la represa les jugadores locals van sortir més despertes i semblava que volien trencar el partit, però una defensa 1-3-1 practicada per les jugadores verd-i-blanques va permetre a aquestes fer un parcial de 6 a 0 al final del període que deixava el marcador en un ajustat 33-29.

L'últim quart va ser un constant teva-meva, amb cistelles i errades als dos cantons de la pista fins que quedaven 50 segons i les jugadores locals semblava que tenien el partit controlat amb una clara ventatge de 7 punts. Però no va ser així, les jugadores del Baix Llobregat no van donar mai el partit per perdut, van lluitar fins al final i els hi va faltar molt poc per poder conseguir la victòria. Resultat final: Puig-Reig 49 - Molins 47.

Cal que comentar que aprofitant el desplaçament llarg fins a la comarca del Bergadà es va fer un dinar d'equip amb les jugadores i els pares i mares que setmana rera setmana ens donen suport des de les grades. Felicitar a les nostres jugadores per l'entrega total que van tenir els 40 minuts de joc, sense donar en cap moment el partit per perdut i també felicitar i donar les gràcies a l'Anna Avilés del cadet femení que va poder debutar en la categoria sènior B amb un gran partit on no es va notar en cap moment la diferència d'edat amb les altres jugadores. I donar les gràcies també a les altres jugadores del cadet femení i tots els familiars que es van desplaçar fins a Puig-Reig per animar-mos fort i fer-nos sentir com si juguéssim a casa!!!

AQUEST DIUMENGE, PARTIT A LES 10'30H AL POLI!!!

CARLES BOIXADERA (Entrenador Sènior "B" Femení)

1 comentari:

Anònim ha dit...

El puig reig quina zona press a tota la pista va fer?? quines dirieu que son les seves jugadores mes destacades? perque?



Moltes Gràcies