6 de nov. 2010

PRE-INFANTIL MASCULÍ: ENS HEM DE TROBAR!

[PROBABLE EVOLUCIÓ DE L'EQUIP]



Aquesta gràfica interpreta la nostre evolució. Hi ha una línia amb constants pujades i baixades, com una muntanya russa. Aquesta línia és la evolució real. Ens diu que millorem però de cop i volta hi ha com una baixada, però que després d’aquesta es millora més. Aquestes “muntanyes russes” son degudes a que quan apliquem un concepte o nou aprenentatge per assimilar-lo possiblement fem error al principi, però si creiem en nosaltres (en mi i en l’altre, això vol dir nosaltres) i a base de repetir l’error tants cops com faci falta acabem aprenent i tenim una pujada i evolucionem. És a dir, el que el dimecres tan ens costava, d’aquí un temps serà “bufar i fer ampolles”.


Aquesta evolució es sosté d’una cosa que sempre ha de ser constant: treball i creure. Hem de ser un “rodillo” en treball, no parar, ritme, lluita cada pilota independentment del que passi. En definitiva, hem de ser guanyadors tan en la victòria com en la derrota.


I com va dir-me un dia el savi de la pissarra: “una defensa que parla són sis jugadors a pista”


Endavant, a seguir disfrutant del camí!


PD: a veure qui s’emporta la “palma d’or”, jejeje


EDU GARCÍA i ORIOL MÁRQUEZ (Entrenadors Pre-Infantil Masculí)

1 comentari:

Anònim ha dit...

a intentar seguir la recta de regressió doncs xD