6 de nov. 2010

INFANTIL FEMENÍ: TOTES SUMEM


L'infantil femení ha aconseguit una victòria patida i treballada aquest matí davant el SMP Xamba (31-26), un equip que fins al moment també es mantenia invicte en la competició. Les nostres patien les baixes de Míriam Domenech i Marta Lafuente, però comptaven les pre-infantils Helena Alcoverro i Paula Bahamonde com a reforços.

Ha estat un partit ajustat de principi a fi, on el treball i l'aportació de totes les jugadores i la confiança en l'equip han permès emportar-nos una valuosa i complicada victòria que ens permet arribar al final de la primera volta amb un balanç de 5-0.

Enhorabona noies, perquè avui totes heu estat a l'alçada, i heu demostrat que totes i cadascuna de vosaltres sou importants, i que necessitem la suma de totes per aconseguir tirar endavant. Agraïr també la participació de les pre-infantils, Helena i Paula, ja que sense elles no hagués estat possible.

El proper partit serà el diumenge 13 a la pista de l'A.E. Esquitx (9'30h).

NÚRIA SANZ i JAUME MORALES (Entrenadors Infantil Femení)