He seguit els dos partits del sènior femení jugats al nostre pavelló i la veritat es que a mes de disfrutar m'agrada la intensitat amb la que totes les jugadores juguen quan surten al camp ´ Tot i la millora de joc experimentada, no val a badar ja que segur que arribaran moments i partits durs. Per ara, 4 de 4 tot i que sembla atenent la classificació, que a partir d'aquest diumenge el nivell de les contraries puja una mica. Ànims, esforç, intensitat i unió sempre poden fer que la propera setmana sigui de nou un ple al 5 i si no fos així, no us desanimeu lo important es seguir millorant tal com es va comprovar aquest últim partit.
1 comentari:
He seguit els dos partits del sènior femení jugats al nostre pavelló i la veritat es que a mes de disfrutar m'agrada la intensitat amb la que totes les jugadores juguen quan surten al camp
´
Tot i la millora de joc experimentada, no val a badar ja que segur que arribaran moments i partits durs.
Per ara, 4 de 4 tot i que sembla atenent la classificació, que a partir d'aquest diumenge el nivell de les contraries puja una mica.
Ànims, esforç, intensitat i unió sempre poden fer que la propera setmana sigui de nou un ple al 5 i si no fos així, no us desanimeu lo important es seguir millorant tal com es va comprovar aquest últim partit.
Publica un comentari a l'entrada